CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pyzam Glitter Text Maker

Thursday, February 26, 2009

Pari penutup bulan Febuary..

Pada 26/02/2009.Aku (Sharul Geng Joran) bersama Jihan (Geng Joran),Bungsu ku n 2 org kawannya turun memancing di kawasan di antara pantai tungku n pantai berakas,kira-kira jam 7 mlm..sampai saja di tempat atu,kami seperti biasa memasang senjata pancing masing-masing..selepas saja selesai memasang senjata masing-masing,kami pun terus melabuh umpan kami beli dari tauke udang (nama samaran)..nda sampai 5 minit,kami melabuh umpan..joran c-Jihan kana tarik,merijap tariknya,apa lagi,sibuk lah kami meliat c-Jihan main batah atu,udah kan naik..putus cia perambutnya ah sal kana bawa rah batu ah,hampa lah ia sikit,tapi dgn semangat yg ada..ia melabuh lagi ditempat yg sama..kira-kira jam 10 lalu mlm atu,joran c-Jihan skali lagi ditarik dgn kuatnya,sampai ia pun panik sekajap sal ijap ia kana bawa ke batu lagi..dlm masa lebih kurang 5 minit ia main,aku & bungsu ku pun sibuk mengambil siut & kait..siuk jua meliat ia main ah,sampai bebunyi drag spol TICA yg disewa dari aku..hehehehe..masa atu aing baru kan naik pasang,jadinya beombak lah dikit..berkat kesabarannya,naik jua pari berat 2 kilo lebih..kajar-kajar jua ia dikit eh sal takut putus mcm first ia melabuh umpan..baik jua tym atu beombak,nda jua sampat pari atu kan mendakap atau masuk rah batu ah..kira-kira jam 12 tengah malam,aku n Jihan pun balik,oleh kerana aku tym atu kana panggil kaja..nanti lagi ku turun eh..mau jua kan merasa tarikan ikan di tempat atu..

No comments: