CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pyzam Glitter Text Maker

Friday, March 6, 2009

Tawih ulih c-Finey

Assalamualaikum..setelah sekian lama..nda jua lama laa..ehehhehe..hari ani 06/03/2009,aku & ma'am besar ku bersama dengan Geng Joran c-madi & c-jihan,teman-teman ofis ku c-finey & ma'am besarnya,c-amat & c-mali turun mancing di spot keramat c-finey yang malar blurih (ia saja wa blurih ah..kes jelez laa tu..heheh) iaitu somewhere di Serasa (tempat dirahsiakan tapi semua urg tau udah..hahahaha)..Masa atu aku awal turun sama c-madi kan tengah hari dlm pukul 11 lalu..Sampai di tempat atu,kami pun memasang senjata masing-masing,c-madi masa atu baru jua turun,yatah barang-barang n jorannya behabuk-habuk masih baru keluar dari stor.hahahaha..setelah melabuh umpanku,masa atu jua..ma'am besar ku sedang menganjun ikan bilis,apa lagi..aku pun join lah jua menganjun sementara menunggu umpan yang ku labuh atu kana "ngappp..".belurih jua ku dalam 3 ekor ikan bilis sebesar tapak tangan..c-madi masa atu,jaling-jaling meliat aku belurih ikan bilis ah..nda tahan ati nya meliat aku belurih ah,ia pun mencari kayu rotan ampai-ampai bekas hanyut utk dijadikan joran untuk menganjun,tapi nda ia belurih.hehehe.sabar madi ahh,suai kenal dulu,batah nda turun ahh.Kira-kira pukul 2 lali,c-jihan pun datang dari baliknya kaja,datang sana tarus melabuh umpannya sambil jaling-jaling meliat aku menganjun..ehehehe..dalam pukul 4 lalu ptg..datang kawan-kawanku ofis,c-finey wiv his ma'am besar,c-amat & c-mali join aku mancing,sampai durang atu..tarus durang memasang joran & melabuh umpan masing-masing..Lepas atu,c-madi & c-jihan pun terpaksa awal balik pasal durang kan main bola..alum batah durang c-jihan & c-madi balik,joran pendek c-finey labuh yang dipinjamnya dari c-ameng(kawan ofis yang bertapa dulu alum lagi start memancing atas sebab yang tertentu..) kana strike,apa lagi..fish-on tarus eh c-finey ah,kuat lagi tu melawan..payah makai spol damit ah,langsung main manual tarus eh..hehehe.akhirnya naik laa ikan tawih berat 2 kilo labih..tahniah eh..rezeki mu saja nyeee..kami alum lagi nyeee..aku,c-amat & c-mali jelezz meliat ko saja belurih ah..ehheheheheh..ndapa.ani rezeki mu,rezeki kami nanti..hahaha







c-Finey & Ma'am besarnya bergambar pose maut dengan hasil tangkapan..

No comments: